Тиждень права

  З 06 грудня по 10 грудня 2021 року у Малобакайському ЗЗСО І-ІІІ ступенів проходив Всеукраїнський тиждень права. На школярів чекали цікаві та пізнавальні заходи на правову тематику, які сприяли підвищенню правової освіти і правового виховання учнів. Під час проведених заходів діти змогли проявити свою творчість, ерудицію та отримати нові знання.



   Учні початкових класів протягом тижня ознайомлювалися із своїми правами та обов'язками, переглядали й обговорювали презентації та відеоролики. А для кращого засвоєння інформації школярі із задоволенням розфарбовували розмальовки, створювали тематичні буклети (2, 4 кл.), виготовили квітку "Кожна дитина має право"(2 кл.), планету з долоньками "Я людина. У мене є права!" (3 кл.).


    Учні 6-7 класів взяли участь в інтелектуальній вікторині "Правознавець".


   Для старшокласників були проведені квест "Мої права та обов'язки" та гра "Я знаю свої права". Крім того,  школярі  долучилися до флешмобу "Я маю право..."  ( учитель Срібний С.О.)


    Завершився тиждень виховними годинами на правознавчу тематику.

БІЛЬШЕ ФОТО - ЗА ПОСИЛАННЯМ

Дмитро Миколенко, педагог-організатор

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Перший дзвоник 2023

Ми вдома в Україні!!!!

"Молодь обирає здоров'я!" - 2024